fredag 1 februari 2013

Två flugor i en smäll!

Räcker det inte med ryggvärken från helvetet?
Nu ska jag gå och få tandvärk deluxe också.
Tar ju massor smärtstillande mot ryggvärken för tillfället.
Men det nappar inte på tandvärken så jag får gå och ha ont ändå.
Käkar mat med tesked, gott!
Men den dumma visdomstanden måste ju komma ner så vad ska jag göra liksom?
Så här kör vi två flugor i en smäll, ryggvärk och tandvärk!

Pratade nyss med hjärtat mitt i telefonen i tio minuter.
Saknar honom massor redan ju..
1 ½ dygn har gått.
Kämpa Rebecca :)
Han kommer hem på söndag och då ska vi mysa massor. Det har jag bestämt!

Är "sjukskriven" från jobbet i helgen.
Naprapaten tyckte att jag inte skulle jobba, och jag kan inte göra de arbetsmoment som krävs.
Jag tar 3 tabletter var 5e timme.
Och kommer knappt upp på morgonen.
Bäst att lyssna på kroppen och vila lite under helgen.
Även om jag mer än jättejättejättegärna vill vara där just nu..

Just därför kan jag inte göra någonting heller.
Jag har inte ont i ryggen när jag kör på tablettkuren men för det kan jag ju inte hitta på massor med saker för jag är ju sjukskriven för att jag ska vila upp ryggen i helgen.
Så att den är fit for fight i veckan igen :)
Men imorgon ska jag på hockey med min kära familj och det är bestämt sedan innan så det ska ingen få ändra på.
Sen får jag besök på kvällen utav mamma och lillebror som kommer hit.
Vi får kolla på teven och ha en myskväll här hemma.

Föresten kan man få träningsvärk i tungan?
Jag tänkte, det är ju ändå massor med muskler uppbyggda...
Jag försöker hela tiden nå visdomstanden med tungan, vilket knappt går utan att jag verkligen försöker massor.
Och det har resulterat till att jag får ont på ena sidan på tungan precis allra längst bak när jag sväljer.
Precis som när man har ont i halsen ungefär.
Så just därför. Kan man få träningsvärk i tungan?
För då har jag nog fått det, haha!!

Nu ska jag kolla vad det finns för mat jag kan laga sen.
Något enkelt och lättuggat.
Soppa vore ju bra :)

Puss och kram!


 
Mina superfina tulpaner jag fick av mamma förra veckan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar