torsdag 7 februari 2013

Mysdag och besök i Grebo!

Hej :)

Idag är det en riktig slappar dag tog först sovmorgon till 9.30.
Sen invänta min kärlek som kom hem efter lite nattjobb.
Åt lite frukost med honom och tog sedan en lång och skön dusch.

Sen har jag gjort ungefär, ingenting.
Legat och kollat på efterlyst.
Massor gamla avsnitt med.
Det här vädret gör mig så otroligt trött.
Plus värktabletter jag tar för tanden.
Så en powernap på det var så otroligt skönt :)

Ska platta håret nu och sen väcka Krille vid 15!
Senare i eftermiddag/kväll tar vi bilen och åker mot Grebo för att hälsa på Pappa , bella och hundarna.

Nu har vi över en vecka levt í en viss osäkerhet.
Sa upp lägenheten förra Onsdagen och har inte skrivit på kontrakt för den nya än.
Helt idiotiskt egentligen för tänk om han bara ändrar sig och vi inte får lägenheten?
Vi har INGET bevis på att han faktiskt har lovat oss den per telefon.
Nu tror jag inte att han skulle göra så men ändå. Tänk om?
Men imorgon har vi bokat en tid för kontraktskrivning..

Och igår var en tjej här o tittade på lägenheten.
Hon verkade ju intresserad och nu är den borta från HSBs hemsida.
Tänk om det gick så smidigt med att bli av med den? .

Kan inte riktigt förstå att vi flyttar om ca en månad.
Allt gick så himla fort.
Först prata om att försöka hitta en annan lägenhet.
Var och kollade på en helt underbar fantastisk lägenhet.
Efter det la vi allt på is..
Intresseanmälde oss på några men poängen gick om, såklart!
Men sen kom Krille hem från hockeyträningen en kväll.
Väckte mig som låg och sov, "jag har en lägenhet på g".
Sen dess har allt gått så fort.
Först åka och kolla på den.
en gång, två gånger..
Bestämde oss för att ta den.
Säga upp denna
Säga upp parkeringsplats, internet, tv.
Och imorgon ska vi på kontaktskrivning för våran lägenhet.
En lägenhet som även jag står med på kontraktet på.
Mitt första :))
Sen ska vi bara säga upp och flytta över elavtalet.
Efter det är det bara börja packa för 15 flyttkartonger står nere i förrådet och väntar på oss.

Så kul!
Är så pepp på det.
Vill flytta nu nu nu nu NU ! :)

Nahe nu vaknade visst Krille.
Bäst att platta håret lite då :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar