fredag 8 februari 2013

Kontraktet är påskrivet!!

Nu är kontraktet påskrivet och lägenheten är "våran" om exakt 5 veckor.
Åh vad jag längtar.
Sitter för fullt och kollar på saker man kan köpa nu.
Men ska hålla på pengarna lite.
Dels för att vi måste köpa lite dyra saker först (matta där uppe, soffbord där uppe, och ett högskåp i badrummet).
Pratade lite med pappa och dem igår om att åka ner till Ullared i Maj med.
Så det gäller väl att spara lite pengar till det också.

Krille har åkt till skärblacka för att spela hockey och jag får ha myskväll här hemma.
Ska ju som sagt upp och jobba imorgon så det är väl lika bra att vara hemma.
Det får gärna sluta snöa också eftersom jag ska ta bussen till jobbet imorgon förmiddag.
Vill ju gärna inte behöva gå upp tidigare än jag måste :)

Nu ska jag fortsätta kolla på inredningsgrejer sen på teven.
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar