söndag 3 februari 2013

Jag älskar:

Känslan när man har hittat rätt.
När man har hittat sin pojkvän, sambo, man och livskamrat.
Den känslan är fantastisk.
För det har jag gjort.

Och han sitter just nu i en bil många mil här i från på väg till just mig!
Tänk vilken tur jag hade som träffade just honom.
Min fantastiska pojkvän, sambo och förhoppningsvis blivande man ;)

Tänk om han inte skulle lagt till mig som vän på lunarstorm för sisådär 6-7 år sedan!
Tänk om jag inte hade svarat honom när han skrev till mig på msn.
Tänk om jag aldrig hade träffat honom den kvällen i mars 2011 för att jag då levde i ett annat förhållande.
Men det gjorde jag.
Som en vän..
Det tog slut i mitt f.d förhållande och våran vänskap ledde till mer än bara vänskap när tiden gick.

Men tänk vilken tur att det var just han jag träffade.
Killen som verkligen ser mig som jag är.
Som ger mig fina komplimanger och som verkligen älskar mig.

Killen som jag vill bilda familj och ha en framtid med till döden skiljer oss åt!
Jag har hittat rätt.

Min fina Kristoffer.
Jag älskar dig!



 
 
 
Min fina <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar