lördag 2 februari 2013

Lördag 2 februari 2013

Hejsan :)

Vaknade av mig själv vid 8 imorse.
Lite ont i ryggen när jag skulle vända mig om men kom upp utan problem, skönt!!
Tandvärken var dock värre idag, kunde knappt öppna munnen.
Men det gick att ta några tabletter..

Åt lite frukost och kollade på en film.
Sen blev jag så himla trött och frös lite.
Tog två filtar och la mig i en perfekt ställning i soffan då all värk försvann.
Somnade på två sekunde och sov i 20 minuter.
Så otroligt skönt!
Vaknade med blå himmel och sol med.
Kan ju inte bli bättre.
Ska ta och ringa mamma snart och bestämma hur vi ska göra senare i eftermiddag.

Även om jag inte gilla jättemycketr att Krille är borta över helgen så är det ju ändå väldigt mysigt.
När vi träffades låg vi och smsade varandra varenda kväll innan vi skulle sova.
Vilket var jättemysigt.
Då slutade det alltid med att han helt plöstligt inte svarade utan då hade han somnat med telefonen på bröstet.
Igår låg vi och smsade på samma sätt igen.
Så även om han är borta är det på något sätt "lite skönt".
Eller, jag gillar saknaden på något sätt.
Är man med varandra hela tiden eller framför allt bort under samma tak 24/7 så saknar man aldrig varandra.
Men det gör vi nu.
Jag längtar otroligt mycket tills han kommer hem imorgon.
Men det bästa, vi har en till kväll kvar att skriva till varandra.
Älskade Kristoffer, vad skulle jag göra utan dig?

Nu ska jag ta mig upp från soffan. Ringa mamma sedan göra mig ordning.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar