fredag 8 februari 2013

Sov Rebecca, sov!!

Ja men godmorgon då!
Klockan 7 på min lediga dag.
Vaknade av krilles jäkla snöjourstelefon som ringde två gånger inom loppet av tio minuter klockan 6.30..
Och här ligger jag nu och inte kan somna om.
Men han själv sover så gott så..
Inte kul :(

Jaja, vad ska man göra liksom?
Får väl ligga här ett tag innan jag går upp.
Idag ska vi skriva på lägenhetskontraktet klockan 11.
Sen åka ut till Ikea o kolla på saker :)
Eller ja vi får väl se om krille får åka och jobba eller inte..

Fredag igen vilket betyder ensam kväll för mig.
Den som vill hitta på någonting får gärna höra av sig :)
Ska dock upp tidigt imorgon jobbar långpass 10-20!
Fy bubblan så mycket pengar :)

Nu ska jag försöka somna om en timma..
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar