torsdag 26 juli 2012

Torsdag

Alltså det hade ju inte skadat med några veckors semester.
Men inte då..
Man får nöja sig med det lilla.
Alltså min vecka förra veckan och de här två dagarna jag har vart ledig.

I tisdags var Mikaela här.
Vi käkade lunch här hemma sen gick ner till barnmorskan och avslutade allt med glass i trädgårdsföreningen.

Igår kom pappa och hämtade mig sen åkte vi ut till Grebo och jag hjälpte dom att måla.
De ska måla om huset :)
Och det kommer bli så fint när det väl blir klart..

Vi höll oss uppdaterade med sms och telefonsamtal under dagen när den lilla ungen hade tänkt att komma ut.
Kristoffer slutade jobba på eftermiddagen och innan han åkte ut till oss så fick han åka och hämta Max.

Så lite hundbus, promenad på kvällen blev det också.
Och repris från allsång på skansen som vi missade i tisdags och mitt i programmet så plinga det till i telefonen med ett MMS på den sötaste lilla krabaten som precis anlänt till världen!

Så min lediga dag fick ju ett bra avslut!
Idag ska jag jobba.
Men börjar inte förns 15.45.
Och slutar 21.00!
Helt okej pass om man räknar timmarna för det är ju inte så långt men det är sååååååå tråkigt att jobba på kvällen.
Även om tiden går ganska snabbt ändå så är tiden innan så himla seg!!

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och kolla på ett avsnitt av HIMYM innan det väntas jobb :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar