tisdag 10 juli 2012

Ledig

Ledig från jobbet idag.
Tog sovmorgon till klockan 8.00.
Sen upp och äta en god frukost framför teven.

Nu springer jag mellan tvättstugan och lägenheten.
Ska diska nu.
Sen städa och renbädda.
Stryka gardiner och skjortor.
Färga håret.

Fullt upp hela dagen.
Klockan 17 ska vi på en lägenhetsvisning.

Herregud vad jag blev väldigt vuxen helt plötsligt..
Först tvättstugan, sen stryka och städa, och sist kolla på en annan lägenhet.
För att inte tala om sovmorgon till klockan 8!!!!
För lite mer än ett år sedan hade 8 varit tidigt..
Jaja tiden går men jag gillar det.

Tycker det är roligt att pyssla och fixa här hemma.
Visst ser det ganska ofta ut som kriget men det kan bero på att varken Kristoffer eller jag är någon perfektionist.
Och ofta är det sovrummet som ser ut som ett bombnedslag.
Väldigt noga med att hålla fint i kök, badrum och vardagsrum alla fall :)

Nu måste jag fortsätta här hemma om jag ska hinna klart allt.

1 kommentar:

  1. Fullt upp!! Glöm inte bort att du har en ledig dag. Lägg dig i soffan o läs en bra bok ;)

    SvaraRadera