torsdag 12 juli 2012

12-07-2012

Sitter och lyssnar på Cornelis.
Kära underbara Cornelis.
Helt sjukt vilka låtar han har gjort egentligen.
Tycker om sånt :)
Det är faktiskt så mycket bättre än allt annat skit som görs idag..

Vaknade klockan 8 idag med.
Eller först 5.25 och var pigg!!
Varför kan jag inte vara det när jag ska gå upp tidigt på morgonen för?
Nej då ska man vara skit trött när klockan ringer.
Får se hur det är imorgonbitti för då ringer klockan tidigt igen.
Men idag jobbar jag ett kvällspass.
Jag gillar det på ett sätt.
För tiden går ganska fort..
Men det värsta är ju att komma dit när alla andra slutar och få åka hem.

Men snart..
Snart har jag semester en vecka och den veckan ska jag njuta fullt ut av ledig tid :)

Ska forstätta plocka ordning i sovrummet nu sen bädda sängen.
Kanske fixa iordning mig lite och sen får vi se vad som händer sen.
Kanske åker bort till mamma en sväng innan det väntas jobb.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar