onsdag 11 juli 2012

Onsdag

Lite synd att lägenheten vi var och kollade på igår.
Var helt perfekt.
Men vi fick den inte...
Några andra idioter med mer poäng såg lägenheten med precis samma ögon som vi.
Synd!
Det var en trea på 84 kvm.
Onödigt stor balkong
Tvätt och diskmaskin!!
Ett helt kylskåp och en hel frys.
Stoooora rum.
Ligger jättenära mitt jobb.
Nära till busshållsplats och bussarna går var tionde minut.
Nära till stora mataffärer, systembolag, apotek m.m
Var inte helt omöjligt med bilplats heller.

Ni hör ju själva.
Den var ju jättebra!!

Äsch glöm och gå vidare.
Det kommer fler lägenheter och en dag hittar vi den bästa :)

Idag var det jobb igen.
7.30-16.00
Och det var såååå jobbigt att gå upp imorse.
Det sa nog alla som kom till jobbet imorse.
"jag är så trött", "jag somnar ståendes", "längtar till min semester".
Men jag kämpade mig igenom hela dagen och det gick ju bra ändå :)
Imorgon jobbar jag kväll så då kan jag sova lite längre, skönt!

Nu ska jag dammsuga, vika tvätt och sen laga mat.
K jobbar över så jag är själv i några timmar till.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar