lördag 20 april 2013

Lördag 20 April 2013

Nemen hallå där :)

Hoppas allt är bra med er?
Med mig är det alla fall super bra..
Har en ledig helg..

Hittills har den bestått utav:
Besiktning av gamla lägenheten igår sen åkte krille o jag ut till ikano en sväng för jag skulle förbi Ikea. Hamnade till slut på media markt och ut kom vi med en iPad.
Hoppsan :)

Förstår dock inte nu hur vi har kunnat leva utan denna lilla aparat.
Världs bäst ju :)

Idag tog vi en lugn förmiddag. Gick in till stan och åt lunch, shoppade loss på Apoteket, hela kalaset slutade på 365 kronor.. Det är billigt att ha eksem som mig....

Nu ikväll har vi käkat köttgryta och haft myskväll framför teven.
Nu är killes kompisar här så de sitter i köket och pratar. Själv funderar jag på att gå o sova..

Imorgon ska vi förhoppningsvis träffa goda vänner på fika :)

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar