fredag 12 april 2013

12 April 2013

Oj då,
Här var jag inte inne igår direkt.
Kan bli så ibland..
Har väl mycket att göra just nu.
Prioriterar inte bloggen då!

Har nu en ny jobbhelg att se fram emot.
Vädret är skit tråkigt vilket i sin tur leder till att jag inte är på bästa humöret.
Trött, ont i huvudet och vill bara sova.
Men det fungerar inte så..

Krille har börjat jobba heltid i Norrköping nu.
Måndag-fredag 6.30-15.30
Vilket gör att han är trött när han kommer hem.
Vi hinner laga mat, äta, kolla på teven sen var denna dag slut.
MÅSTE fixa massor här hemma.
Städa o så.
Ser ut som skit men jag orkar inte göra allting själv.

Dock har vi kommit i ordning så bra här hemma.
Gardiner och allt på väggarna är äntligen uppe.
Blir så himla bra :)

Hörde att det skulle bli fint väder i helgen med.
Som det ser ut just nu så känns det som om det vore väldigt långt borta.
Men det kan ju ändras.
:)

Har massor kort jag tänkt lägga upp här så får ni se hur vi kommit iordning hemma.
Men det orkar jag inte göra just nu för det tar så lång tid.
En annan dag.

Nu ska jag upp och göra mig ordning för ett jobbpass :)
Ha en bra helg.


 
På byrån i vardagsrummet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar