torsdag 25 april 2013

Leeedig :)

Hejsan :)

Har en ledig dag idag.
Passade på att ta sovmorgon till klockan 9, skönt :)

Sol ute idag, det var inte igår..
Det blåser ju dock lite men inte storm som de senaste dagarna.
Tog en promenad hem till mamma förut för att hämta min lampfot som hon målat vit.

Sen har jag städat här hemma.
Dammat och fixat..
Ligger i soffan med paddan nu, ska snart ta på mig skor o jacka för att gå till återvinningen med alla tidningar och glasflaskor :)

Har lite beslutsångest om jag ska följa med krille och hans familj till deras sommarstuga idag eller vara kvar hemma.
De ska ändå inte göra någonting det skulle komma någon och gräva lite bara.

Skulle helst vilja åka till blomsterlandet och köpa blommor att plantera på balkongen..
Och ännu en gång får jag skylla mig själv att jag inte tagit körkort.
Men snart så, i september ska jag ta det.
Har lovat mig själv det och det ska jag hålla.
Okej början på oktober är också okej men Inte senare än så..

Nu, kaffe i solen på balkongen med Brolle i högtalarna,

Puss & kram





Äntligen lite fint väder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar