tisdag 5 mars 2013

Tisdag 5 mars

Ledig dag :)
Nu har jag jobbat massor så idag är jag ledig.
Så himla skönt!
För att sedan dra igång med ett monster pass imorgon
10.30-13.30
13.30-21.15

Men det tar vi då ;)

Vaknade igår och hade ont i halsen. Tack krille för att du smittade mig :(
Och idag är det inte direkt till det bättre...

Ska äta lite frukost snart.
Jag vet, lite sent men det får man när man inte ska jobba.
Ska till tandhyginisten sen vid 12.
Fy, hon ska ta bort massor tandsten och jag hatar det.
Usch :(

I eftermiddag ska vi en sväng till nya lägenheten och kolla lite.
De håller på att fixa det som ska fixas så vi får se hur det blir.
Ska även ta lite mer mått och sånt :)

Puss & kram




Min nya fina skål jag köpt.
Den ligger ju dock i kartongen här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar