onsdag 20 mars 2013

Glömde bort

Oj har helt glömt bort att skriva här!

Nu har vi vilket fall flyttat.
I torsdags fick vi nycklarna och i fredags flyttade möblerna och vi hit.
Trivs superbra!!

Börjar komma ordning lite smått.
Packat upp allting alla fall.
Men vill ha upp gardiner och sånt med :)

Halv ligger lite i soffan och väntar på att tiden ska gå.
Ska gå till stan för att sedan ta bussen till jobb nummer 1..
Där blir det lite personalmöte sen vidare till jobb nummer 2.

För övrigt så är min hud helt slut, färdig, död..
Mina eksem är hemska just nu.
Har ont hela dagarna.
Smörjer in flera gånger på dagen.
Vaknar 3-4 gånger på nätterna och har ont.
Hoppas det vänder snart!!
Jag smörjer och käkar mina tabletter.
Kan inte gräva ner mig i det för det finns så mycket annat som är så bra :)

Imorgon jobbar jag delad tur,
6.30-10.00
15.30-20.00

Men sen mina vänner.
Sen är jag ledig fredag,lördag,söndag,måndag.

Helt otroligt skönt.
Det är min första lediga helg på 9 veckor.

Nu ska jag gå till bussen.
Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar