torsdag 7 mars 2013

7 Mars 2013

Hejsan kära Torsdag!

Jobbade som sagt ett väldigt långt pass igår.
Då är det alltid lika skönt när det är slut och man får åka hem.
Skulle ta på mig skorna men nix.
De gick inte på..
Har ALLTID svårt att få på mig just de skorna och efter en dag på jobbet så var det visst kört.
Så underbara Krille fick komma och hämta mig och jag fick åka hem i foppatofflor.
Haha!
Men nu fick jag visst bevis på att fötter svullnar upp efter en dag..

Tog inte en sovmorgon idag.
Var tvungen att upp och flytta bilen imorse.
Sen har vi tvättstugan men så det var ju bara att börja tvätta istället för att gå och lägga sig igen.

Ska snart ner och hämta lite kläder sen byta om.
För om 30 min ska jag möta Ellinor nere på stan så ska vi luncha lite.

Hem och packa hela långa kvällen.
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar