torsdag 29 augusti 2013

Längesen men nu blir det ändring på det!!

Hejsan!

Nu var det längesen jag skrev här.
Det rann liksom bara helt ut i sanden.

Livet rullar på som vanligt här hemma.
Jag har jobbat heltid hela sommaren.
Krille har börjat jobba i Linköping igen och våran lilla bil är lite halvt trasig :))
Men den ska förmodligen in på lagning snart sen säljas.
Köpa en ny (begagnad) :)
Jag går på timmar igen. Har just för tillfället inte fått ihop så värst mycket dock.
Ska besöka ett till jobb på måndag så förhoppningsvis får jag börja på timmar där med :)

Men från och med på måndag 2 september så kommer mitt liv förändras ganska rejält.
Känns lite som att jag kommer födas om på nytt.
Det är ju lika bra att göra om och göra rätt ;)
Jag ska börja på ett vikminskningsprogram!
Japp ni läste rätt..
Jag ska gå ner massor i vikt. Hur många kilon som är mitt mål eller hur mycket jag väger nu och vill väga sen kanske jag skriver någon annan gång när jag har bättre självkänsla :)
jag ska bli en "smalis" (nej få en helt naturlig kropp) och äta rätt :)
Jag ska för första gången på länge kunna köpa kläder och känna mig fin i dom.
Men det kommer ta tid, 13 Mars 2014 är mitt mål.
Det kommer vara jobbigt, roligt, förjävligt och underbart.
Jag kommer möta på otroligt mycket frestelser men ska inte falla dit på dom.

På måndag och tre veckor framåt kommer jag äta (dricka) soppor och shakes.
VARNING för en sur bitterf*tta några dagar som inte kommer få äta mat ;)
Men det vänder nog när jag ser siffrorna på vågen sen.
Jag kommer att skriva om min resa här så passa på att följ.
Kommer väl upp mer eller mindre inlägg efter hur jag känner hur mycket jag vill skriva :)

Min resa börjar snart , på måndag!
4 dagar dit. Fyra äta vad du vill dagar.
För sen jäklar kör vi :)


1 kommentar: